Ay’a Âşık Olmak Gerek.
Ay’ı anlayıp sevmek gerek,
Ay’ın Güneş’i sevdiği gibi.
Işık etrafında çırpınan kelebek misali…
Dolunay’ı bekleyen Kurt gibi sevmek gerek bazen.Ay’ı temaşa etmek gerek.
14’ünün intizarını çekmek,
Gürültüden sıyrılın O’nu dinlemek,
Âşıklar gibi sesini duymak gerek.Ay’ı düşünmek gerek bazen.
Masum olmasa da mükemmel oluşunu,
Lekelerine rağmen güzelliğini,
Işık saçmasa da Güneş gibi,
Karanlık gecelerde Rehber oluşunu…