Birden soze girdim:
“Bu kadar kibar biri olmaniz hosuma gidiyor,kraft”
“Oyle mi?”
“Bunu soyluyorum cunku cok istememe karşın nadiren kibar olabiliyorum…
Ama olsun . İnsanların kırıcı olmaları belki daha iyi: en azından başkalarını kendilerini sevme zahmetinden kurtarıyorlar”