Kadir Çepni

Eğer bir daha kalemi alıp yazmayacaksa sonuna gelmiş demekti bir şeylerin. Ama neyin sonuna?
Sayfa 377·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam
Kimsenin hayal edemeyeceği yerlerde geziyordu zihnim. Hiç kimseye esir olamayacak kadar vahşiydi..
Sayfa 373·Kitabı okudu
Alıntı
Kimse uyandırmasın kimseyi. Herkes mutlu uyurken. En kötü kâbus bile iyidir hayatın kendisinden.
Sayfa 348·Kitabı okudu
Alıntı
Sadece müzik vardı, duyulan. Gerisi sağırlar için bir tiyatro...
Sayfa 347·Kitabı okudu
Alıntı
Nedenlerin değil, siyah rengin bir şekilde buluşturduğu insanlardık biz. Öncelikle karamsarlık ve umutsuzluğun simgesiydi siyah. Evet, bu nedenle giydim. Sonra geceye karışmanın ve şiddetin rengiydi. Bu nedenle de giydim. Sonra renkli insanların yanında entelektüel olanı gösterirdi siyah. Pembe kazaklı birinin hayat felsefesi merak edilmez! Ve bu nedenle de giydim.
Sayfa 344·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam