Kadir Çepni

Peki, ama insan gerçeği gördüğü zaman ne yapacak?
Sayfa 431·Kitabı okudu
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Aşkın bittiği yerde ise nefret başlar...
Sayfa 427·Kitabı okudu
Alıntı
İşin kötü yanı, insanın bütün bir geçmişi kökünden söküp atamayışıdır. Kökünden söküp atamayız, ama onunla ilgili anımızı gizleyebiliriz.
Sayfa 419·Kitabı okudu
Alıntı
"Yalnız, insanın ışıktan yoksun kalmaması için gözlerini kapatmaması gerekir."
Sayfa 391·Kitabı okudu
Alıntı
Les amis de nos amis sont nos amis. "Dostlarımızın dostları, bizim de dostlarımızdır."
Sayfa 388·Kitabı okudu
Alıntı