Kadir Çepni

"Korkunç bir felaketin eşiğindeyim, kendimden korkuyorum,"
Sayfa 353·Kitabı okudu
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Neşe, üzüntü, acı, incelik, zafer sevinci hep, hiçbir sebebe bağlı olmaksızın bir delinin duyguları gibi birbirini kovalıyordu. Ve yine bir delinin duyguları gibi, bunlar da birdenbire yok oluveriyordu.
Sayfa 325·Kitabı okudu
Alıntı
Aşırılığın hiçbir türlüsü iyi değil,
Sayfa 323·Kitabı okudu
Alıntı
En iyisini isteyen hiçbir zaman memnun olmaz.
Sayfa 323·Kitabı okudu
Alıntı
..kendimizi hiç düşünmeden yaşamaya devam ediyoruz.
Sayfa 291·Kitabı okudu
Alıntı