Yanıbaşına yalnızca en gerekli şey konulmuştu
Ne duygu, ne ihtiras, ne düşünce,ne mükemmel bir mantık...
Derinlikti Yusuf'u güzel kılan.
Gerçekte Adem soyuna ait olmayan.
Ve sanki bir yeminle onlara hep bağlı kalan.
Derinlikti Yusuf'la varoluşun bağını kuran
Bu çocuğun yüzünden başka yüzlere yansıyan.
O bir engin ezinti, bir terennüm gibi.Devam diyordu devam etsin.Devam etse gerek. Derinlikten cayılmasın.Kopsun kıyamet!