Hissi biraz şuna benzer; içindeki yalnızlık duygusu senin en yakın dostun olacak ve sen villalar, parklar, güzel kaldırımlar, palmiyelerin arasında tek başına yürüyeceksin. Biraz buruk, özünden uzak bir hayatın olacak. Gittiğin yerde kendi ruhunu ve can ekibini bulamazsan, durum bu.
Hiçbir şey yapmadan sadece mesafe almak için yürüyorken bile, insan beyninin ne kadar verimli çalışmaya başladığına dair ölçümler ve deneyler de var. Mesela Steve Jobs bunu önemsermiş ve önemli ikili görüşmelerini yürürken yaparmış.