Sevmek denen şey bazen hiç susmamak bazen hiç konuşamamak bazen hiç ölmiycek gibi hissetmek bazen o an ölücekmiş gibi hissetmek ama önemli olan da bu değil mi zaten hangi durumda olduğunun önemli olmadığı kafanın çalışmadığı sadece duygulara esir olduğun neyin doğru neyin yanlış olduğunu bilmeden saçma kararlar verip sanki hiçbirzaman mutsuz olmıycakmış gibi yaşamak tabi herkes böyle sanıyo bence tam tersi yanlış karar verirsen kaybederim diye düşünmekten kırarsam üzülürmü kavga edersen biter mi diye düşünmek duyguların senin esirin olması verdiğin kararlara göre şekillenen duyguların hayatta ona verdiğin değer yüzünden kendini değersiz hissetmek hiç düşünürmüyüz acaba onsuz şu an naparım diye bence insanlar bunu düşünmekten korkuyo ama yalnızken de ben böyle mutluyum yalanları söyleyenler peki geçmişe özlem duymazlarmı geceler en uzun onlaradır bu geceler onlar için bitmez uyku denen şey en çok onlardan korkar korkmasını nedeni rüyalardır bence umut beslemenin en güzel yolu insanı bu durumlarda mutlu eden tek şeydir kendini rüyalara inandırırsın ama bu kalbin bize yaptığı özleme duygusudur çoğu insan uzun bi süre bunlara sığınır bazıları dayanamaz bazıları unutmak ister en zoru tabikide unutmak anı denen şey peşini ölene dek bırakmaz.