GRİ

İki yüzlü olmaya karar verdim, bende sevmediğim insanların yüzüne bakıp gülümsüyorum.Aynaya bakınca kendimden İğreniyorum ama insanların içinde mutlu ve huzurluyum artık.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Öyle bir korku kitabı okumak istiyorum okuduğum en iyi kitap buydu diyebileyim, var mı öneriniz sevgili okurlar 🌸
Günaydın
“Alışmak,iyileşmek değildir.Sadece sessizce çürümektir.”
Hz.Ebubekir
"İnsan güzellikle elde edebileceğini,zorla elde edemez."