Ahmet Kaya

Ahmet Kaya
@Kayabey
Cahil bir insanımdır ama epey okurum.
Öğrencilik
Lise
Kayseri
3 okur puanı
Mart 2017 tarihinde katıldı
Kitap okumanın zararlarıda var elbette. Bittiği zaman hayata geri dönüyor ve mecburen yaşamaya devam ediyorsun.