Ahmet Kaya

Ahmet Kaya
@Kayabey
Cahil bir insanımdır ama epey okurum.
Öğrencilik
Lise
Kayseri
3 okur puanı
Mart 2017 tarihinde katıldı
"..sana çirkin dediler, düşmanı oldum güzelin."
Şiir
Reklam
İlk adalet, insanın kendi vicdanıdır.
Kitap okumanın zararlarıda var elbette. Bittiği zaman hayata geri dönüyor ve mecburen yaşamaya devam ediyorsun.
Sanmaki dert sadece sende var. Sendeki derdi nimet sayanlar var.
Ayinedir bu alem, her şey hak ile kaim Mir' atı Muhammedden Allah görünür daim. (her şeyin Allah sayesinde ayakta durduğu bu alem aynadır. Muhammed' in aynasından daima Allah görünür.)
Reklam