" Rabbim beni ve soyumdan gelenleri dosdoğru namaz kılanlardan kıl!
Rabbimiz duamı kabul buyur!"
[İBRAHİM-40]
Duası ile son bulan, Ramazan Kayan - Namaz Çağrısı kitabını çok beğendiğimi ve benliğimi birkez daha kendine getiren bir kitap olduğunu belirterek başlamak isterim yazıma..
Namaz kılmayan biriyseniz, vicdanınızı derinden sızlatan; eğer namaz kılıyor iseniz ama huşu yada ihlastan uzak, sadece farz olduğu için kılanlardan iseniz sizi kendinize getirecek, kıldığınız her namazın son namazınız olabileceğinin farkındalığını oluşturan bir kitap oldu benim için..
Namaz dinin direğidir dostlarım. Namazsız ne şükür olur nede güzel bir hayat..
Namazı hakkıyla eda edenlerden iseniz bile bu kitabı okumayı canı gönülden tavsiye edebilirim. Kapağını açarken ki haliniz ile son sayfasını okuduğunuz haliniz arasında farklar olacağına eminim.. Selametle.