📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bazı okurların sıkıcı bulduğunu duydum. Bazıları sonu güzel bitti dedi. Bazısı da mükemmel deyip geçti. Anladığım kadarıyla Mark Twain için insan bir makinedir. Hem de yaptığı her iyiliğin içine bencillik gizlenmiştir. İnsanın fıtratında kötülük vardır ve en nadide aşklar bile bir gün son bulacaktır. Gerçekçilik anlayışına bayıldığım bir kitaptı. Hele de aşktan öylesine uzaklaşmış ki sevmeyi unutmuş bir 'ben' için. Tasdiklendim, onaylandım ve böyle devam dedim. Her şey olacağına varır.