Kaygisiz Entelektuel

Kaygisiz Entelektuel
@Kaygisiz_entelektuell
Aslında çok komik biriyim ama sizi güldüresim gelmiyor.
Uykum geldi, ben uyuyorum. Ben uyurken dedikodumu yapmayın lütfen, thanks.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Başvurduğum işte deneyim istediklerinde sunduğum argüman

Bahar

@Baharius
·
“Tecrübenin hiçbir ahlaki değeri yoktu. İnsanların hatalarına verdiği isimdi sadece.”
Sayfa 23 - Can Yayınları
Kel olduktan sonra gelen pişmanlık hissi
Gönderi kullanım dışı
Herkese günaydın bana good night