‘İnsan üç beş damla kan ve bin endişe’ diyor Sadi. Hayatı iyileştiremeyiz. Oraya gizlenmiş kırılganlık, bize bir şey öğretmek için orada. Dersimizi almaya, yaşadıklarımızı anlamaya ve o ruhsal acıdan büyüyerek çıkmaya çalışmalıyız.
M. Kemal Sayar
Hayatı tedavi edemeyiz, çünkü o aynı anda hem dehşetdengiz güzel hem berbattır, onda hem iyiliğin büyük ışımaları hem de kötülüğün insan yutan karanlığı bir aradadır.
M. Kemal Sayar