Mey

Mey
@Kayip_Mey
Artık odasındaki hayaletlerden korkmayan birisi.
Bugün ölüp gitsem en çok anneme güzel bir hayat yaşatamadığım için üzülürüm
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
hiçbir acı, kemik kırmaz.
tolstoy, savaş ve barış kitabında şöyle diyordu; “herkesten çok güldü. belli ki acı çekiyor.” evet böyledir, bazı tebessümler, ardında derin hayal kırıklıkları barındırır..
"Çığlık çığlığa ağlıyordum, sen hariç kimse sesimi duymadı."
Ve Orhan ceketsiz öldü.