Mey

Mey
@Kayip_Mey
Artık odasındaki hayaletlerden korkmayan birisi.
anlamıyorlar, nazlanıyorum sanıyorlar.Oysa hiçbir şey istemiyor içim..
Reklam
"Kadını el üstünde tutmak, tabutla omuzlarda taşımak değildir."
Kafan dağılır diye yürüdüğün o yolda, çöküp ağlamışsın ama kimse duymamış.
Ben de hep sanıyordum ki insanın aşık olması çok güzel bir şeydir.
Sayfa 11 - Venedik·Kitabı okudu
belki de insan her şeyi içine atmaktan boğuluyor zamanla...
Sayfa 9·Kitabı okudu