Gidiyorlar, onlar hep gidiyorlar.
Penceremden yollara bakıyorum da,
Herkes gidiyor.
Sahi yaa neden gidiyorlar?
Gittikleri yer neresi?
Ne var orada?
Sevilmediklerini düşündüklerinden mi arkalarına bakmadan gidiyorlar.
Varmak istedikleri yerde çok mu seviliyorlar?
İstesem beni de yanlarına alırlar mı?
Yemek istemem, soru sormam, çok da konuşmam.
Sadece yanlarında kalsam kabul ederler mi?
Ben de gitsem.
Kayıp Şair