CSeymen Seyhanlıoğulları

CSeymen Seyhanlıoğulları
@Kayip_Sair
Aslında ben gülemiyorum ki. Acı veriyor gülmek. Ben acıyı yüzüme giydirip. Hüzümlerimi içime sığdırıyorum. Hadi usulca dokun yüreğimin tellerine. Ses etmeden incitmeden. Susmadan bir şey söylemeden. Dinle kırık dökük çalan bir şarkıyı. Bir beste var okyanus derinliklerinde. Eskimeyen acıtan mısralarla. Sen bir yürek ver ellerinde. Güzel bir beste yap sen hadi. Dinlendir yüreğimi. Ben yeniden bir hayat bulayım. Senin incitmeyen nağmelerinde. Kayıp Şair
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Müziklerle haklı mı çıkarıyor gözlerinden akan yaşları. Şimdi o olsaydı diyorum suskun dilin değil mi. Olsaydı da otursaydık sussaydık. Yüreğimin dilini kendi okusaydı. Hesaplaşsaydık masada kaybettiklerimize dair. Bütün yılları,çoğalmış aşkları,tükenmiş umutları. Özlemlerini, çaresizce değil mi. Her gün filmine bir yenisini ekliyorsun. Ne diyim sana ne diyim. Sende haklısın. Kayıp Şair
Buralar çok değişti senden sonra. Şimdi her yeni güne sensiz başlıyorum. Simit ve çay kokulu kucaklaşmaların hayaliyle. Çayından ilk yudumu alıp bırakır oldum istemeden. Tüketiyorum sensiz fazla fazla ömrümü. Kayıp Şair
Ne sensizlikten. Ne yalnızlıktan. Ne ellerim üşüyorsa. Ne yüreğime ateş düşüyorsa. Ne nefes alamıyorsam. Ne dertler bir yandan geliyorsa. Ne kahrım beni öldürüyorsa. Ne gönlüm aşk narında kor olduysa. Ne senden İnadına sevmek varken. İnadına tutukladım sa kendime. inadına müebbet yedin se. İnadına can sana ait olduysa. Ne gözlerimden. Ne özlemimden. Ne ömrümden. Sanane yüreğim çırpınıyorsa Kayıp Şair
Gidiyorlar, onlar hep gidiyorlar. Penceremden yollara bakıyorum da, Herkes gidiyor. Sahi yaa neden gidiyorlar? Gittikleri yer neresi? Ne var orada? Sevilmediklerini düşündüklerinden mi arkalarına bakmadan gidiyorlar. Varmak istedikleri yerde çok mu seviliyorlar? İstesem beni de yanlarına alırlar mı? Yemek istemem, soru sormam, çok da konuşmam. Sadece yanlarında kalsam kabul ederler mi? Ben de gitsem. Kayıp Şair