CSeymen Seyhanlıoğulları

CSeymen Seyhanlıoğulları
@Kayip_Sair
Herkes bu dünyada incitilmiş ve herkes uzak yerdeler, sevdiğim. Kayıp Şair
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sen bana öyle geldin ki geldiğinde gitti benden yorgunluğum. En çok neyini sevmiştim biliyor musun. Gözlerime bakarken utanırdın da gözlerini kaçırırdınya benden. Onu çok severdim işte. İste seni bu farklı kılmıştı bu kalpte. Ama sen bu kalbi anlasaydın çekip gitmezdin. Kayıp Şair
Ben ne yağmurları seviyorum,ne ay ışığını,ne sabahları. Ona sabahları günaydın demek istiyordum. Onula ay ışığında gezmek, yağmurları damla damla gönlüme düştün istiyordum. Evet en sevdiğim sabahlara bile gölge düştü o olmadığından beri,yüzü yüzüme hiç değmedi. Ellerimi hiç tutmadı, gözlerime bakmadı söylediği şarkılar. Ama bende hep vardı,en çok karanlıklarda vardı. Yıldızlara inat o hep yakınımdaydı. Ben onu çok özledim çok. Artık biri gelsin beni sustursun i Ve gelen de o olsun. Kayıp Şair
Soruyorum artık günlüme. Yetmedi mi üzülmem kahrolma Sök at umudu artık. Bekleme mutluluğu. Çünkü hepsi yalan, hepsi sahte. Her gelen bir iz bırakmadı mı Dermansız derde salmadı mı Simdi ahları çekersin nefes gibi can gibi Paramparça olmuş yüreğim Her yanım kırık birazda buruk Hüzünleri yükledim, kederleri ektim, dermanı sildim Ve Ayrılığı adını elveda koydum. Kayıp Şair
Değerini bilmiyorsa onun için mücadele etmenin ne anlamı var ki? Kayıp Şair