Ben ne yağmurları seviyorum,ne ay ışığını,ne sabahları.
Ona sabahları günaydın demek istiyordum.
Onula ay ışığında gezmek, yağmurları damla damla gönlüme düştün istiyordum.
Evet en sevdiğim sabahlara bile gölge düştü o olmadığından beri,yüzü yüzüme hiç değmedi.
Ellerimi hiç tutmadı, gözlerime bakmadı söylediği şarkılar.
Ama bende hep vardı,en çok karanlıklarda vardı.
Yıldızlara inat o hep yakınımdaydı.
Ben onu çok özledim çok.
Artık biri gelsin beni sustursun i
Ve gelen de o olsun.
Kayıp Şair