Gel, gel de dokun gözlerime
Dokunsan yaşadığımı anlayacak mısın..
Kim ister ayrılığı bunu hiç bilirler mi?
Kim saklar o kalbindeki kutsal ışığını.
Kim saklar ruhundaki o güzelliğini
Kim sahiplenir o güzel saçlarını,
Kim yakar kalbimi bir bakışta,
Hep yüreğindeki ışığa.
Yıllardır bakamadığımı
Bilmezler mi.
Kayıp Şair