Eskiden beri insanları hayvanlara benzetme huyum vardır.Bence her insan bir hayvana benzer.Kiminin yüzü bir kuşu andırır,kimininki bir koyunu;bazı insanlar ata benzer,suratları aynen at gibi uzundur;bazıları kurt yüzüne sahiptir.İnsanların,benzedikleri hayvanların karakterlerini aldığını düşünürüm.Ne bileyim,belki de öyle geliyordur içlerinden,öyle hissediyorlardır.Bir koyuna,niye böyle uysal davranıyorsun ya da bir kurda,niye böyle yırtıcısın diye sorulur mu?
Biz insanlar, sınırlarımızı bilmeden kendi aklımızı beğeniyoruz, öğrenmiyoruz, akıllanmıyoruz. Her şeyi anladığımız zaman da genellikle iş işten geçmiş oluyor.