Passepartout

Passepartout
@Kayipadam
..Bir hırkadır giydiğimiz, başkalarının çıkardığı.. youtu.be/IJjvSpa00EQ
İşçi
İstanbul
İstanbul
124 okur puanı
Aralık 2017 tarihinde katıldı
Eskiden beri insanları hayvanlara benzetme huyum vardır.Bence her insan bir hayvana benzer.Kiminin yüzü bir kuşu andırır,kimininki bir koyunu;bazı insanlar ata benzer,suratları aynen at gibi uzundur;bazıları kurt yüzüne sahiptir.İnsanların,benzedikleri hayvanların karakterlerini aldığını düşünürüm.Ne bileyim,belki de öyle geliyordur içlerinden,öyle hissediyorlardır.Bir koyuna,niye böyle uysal davranıyorsun ya da bir kurda,niye böyle yırtıcısın diye sorulur mu?
Edebiyat
Reklam
Biz insanlar, sınırlarımızı bilmeden kendi aklımızı beğeniyoruz, öğrenmiyoruz, akıllanmıyoruz. Her şeyi anladığımız zaman da genellikle iş işten geçmiş oluyor.
Edebiyat
Tekrar insanlar mı olaylara göre değişir, yoksa olaylar mı insana göre oluşur diye sordum kendi kendime...
Edebiyat
İnsan her gün gördüğü denizin, evinin önündeki kayanın üstüne konan martının güzel olduğunu düşünmez.
Edebiyat
İnsan yüreği çok karanlık, çok karmaşık..
Edebiyat
Reklam