Kayipbirokur

Kayipbirokur
@Kayipbirokur
Bir mısra daha söylesek sanki her şey düzelecek.
İnsanın hüznü hep pişmanlık ve geçmişteki acılara dayanıyor gibi görünüyordu, ne yer, ne tarih ne de zaman bunu değiştirebiliyordu.
Sayfa 155
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bir ateş bir ateşi söndürüyordu, birinin acısı diğerinin ağrısını dindiriyordu.
Sayfa 137
Bana cesaret veren ve gözlerimi açan kitaplar okuyordum ve hâlâ dünyanın beni kirletmediğini düşünüyordum.
Sayfa 128
Fark ediyorum ki her şey hayatta kalıyor, çok az şey yok oluyor, yok olanları da hayal gücü tamamlıyor. Hiçbir şey unutmadığımı ve muhtemelen asla unutmayacağımı fark ettim.
Sayfa 123
Şükret, şükretmek sevginin başlangıcıdır.
Sayfa 65