"Sevgili yurttaşlar,sevgili yurttaşlar ülkemiz Bu son haftalarda halkımızın tarihinde hiç kuşkusuz ulusun doğuşundan beri kaydettiği en ciddi krizden geçmektedir. Ulusal Birliği tavizsizce savunma zorunluluğu hiç bu kadar öne çıkmamıştı.Ülke nüfusu ile karşılaştırıldığında bir azınlık oluşturan yürürlükteki demokratik kurumların düzgün işleyişiyle ve bunlara borçlu olunan saygıyla alakası olmayan fikirlerden etkilenmiş ve düşüncesizce hareket eden kimileri bu birliğin ölümcül düşmanları olarak davrandıklarından barışçıl toplumumuz ve vatanın istikbali üzerinde öngörülemez sonuçları olacak korkunç bir sivil çatışma tehdidi altında bulunmaktayız."
Bazı insanlar gerçekten bazı şeylerin o kadar farkında değiller ki..Kendi hayatlarını kendilerinden uzakta yaşıyorlarmış gibi.Çok şaşırıyorum gerçekten farkında olmamak nasıl bir şey acaba.Ya da hayatlarımızın bir döneminde biz de onlar gibi olacak mıyız