Şaka adı altında veya ironi adı altında her şeyi normalleştirmek saçmalık bazı şeyler oluğu gibi olmamalı.İronisi şakası olmaz!
Bu aslında kuralsızlığın küçük bir taklididir.
Her şeyi söylerim yaparim, tırnak içinde "şaka" dersem bir şey olmaz.
"Anla lütfen,benim gözümde yücelmeni istiyorum senden,kendini küçültmeni değil.Seni affedebileceğim o varlığı sende görmezsem seni nasıl affedebilirim ki?Hayır sevgili Lou affetmekten çok uzağız.Yapılan saygısızlık dört ay sonra bana ulaşmışken hiçbir şey olmamış gibi el sıkışmayız."
İnsanlar senin hakkında her şeyi düşünür
Bırak düşünsünler!Sen kendini düşün, verdiğin mücadeleleri..seni hiçbir zaman almayacak olan insanlara ruhunu açma kendini kanıtlamaya çalışma..
Bazı insanlar gerçekten kötü ve sadece görmek istediklerini görüyorlar seni kırmak için senin karakterini kişiliğine laf atıp dururlar.
Ama şunu bilmiyorlar ruhumuz yeterince yaralı,yorgun,hırpalanmış...ve yinede hayat enerjimiz var siz bizi hiç bir zaman tam anlamıyla yaralayamazsınız en fazla yarada ufak gedik açılır ona da alışılır...
________🍂🌿🍂________