Hayat kısa kalp kırmayın gerçekten.
Güzel yaşayın,imkanınız varsa daha da güzel yaşayın,güzel iyi şeylerle meşgul olun.Arkamıza baktığımızda illaki pişmanlıklarımız ve hatalarımız olacaktır bunlar her zaman olur.Ama dönüp arkamıza baktığımızda ruhumuzdan yana gönlümüz ferah olsun.Ruhumuzu iyi korumalıyız.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Hiçbir şeyin gizlenmediği bir sohbetin nasıl olacağını merak ediyorsunuz ya,bence cehennemden farksız olurdu.İnsanın kendisini bir başkasına açması ihanete davetiye çıkarmaktır,ihanet de insanı hasta eder,öyle değil mi?"
"Kenara aldığınız notlar gizli bile olsa korkmayın çünkü el yazınızı okuyamadım.El yazınız bir doktorunkine benziyor,en az benimki kadar okunmaz! Tıpta kariyer yapmayı düşündünüz mü?"
Başkalarının belirlediği iyilik dercesine uyuyorsan.Yetrince iyi değilsin ve bunu ciddiyetine varmamışsın demektir.Kendi kalbini dinle ve bırak o belirlesin böylesi daha iyi.
"Nasıl ki kemikler,et parçaları,bağırsaklar ve kan damarları derinin altına gömülü olduğu için insan görüntüsü çekilir bir hal alıyorsa, ruhun heyecanları ve tutkuları da aynı şekilde hiçliğe gömülüdür; hiçlik,ruhun derisidir."