🌿🌿Günaydınn🌿🌿
Kötü olayların unutulduğu,derin düşüncelerin az da olsa rafa kaldırıldığı,hüzünlerin biraz olsun uzaklaştığı,umutların her an artığı ve gülümseten olayların yaşandığı bir gün olur umarım.
🍂Hayat devam ediyor 🍂
Sevgi bu dünyadaki en gerekli şeylerdendi.
Sevgi olmalıydı.Olmalı!
Bir baba çocuğnu sevmeli,
Çocuk ailesini sevmeli,
Ve bir insan en az bir hayvanın başını okşamlıydı.
_____🍀🍀_____
🍂Sevgi ayakta tutar.🍂