"Hayallerim
Canlı ışık lekecikleri,
Karanlıkta göz kırpıştıran
Ateş böcekleridir.
O dikkati çekmeyen."
🍂~iyi geceler~🍂
🌿Şev baş,sibe be xêr be🌿
Bugün yıldızlar ayrı bir güzel.
Hadi son türkünü de söyle
Söyle son türkünü de gidelim
"Gece bitti"de-unut her şeyi
Unut bunu da gece bitince.
Ben kimi sarmak isterim öyle kollarımla.
~Rabindranatah Tagore~
Düşünüyorum da,
Sanırım en büyük korkumuz kendimiz gibi görünmek...
Yumuşacık kalbimizin fark edilmesi,
Naif yönlerirmizin keşfedilmesi,
Cesaretsizliğimizin anlaşılması,
Korkularımızın paylaşılması
~Rabindranath~
🍂İyi geceler 🍂
Benim küçük gecemde
Rüzgar ağaçların yaprağına son kez süre tanıyor
Benim küçük gecemde viran olmanın korkusu var
Kulak ver
Karanlığın esintisine duyuyor musun?
_Füruğ Ferruhzad_
_____🍂🍁🍂_____
~İyi geceler~