En sevmediğim insan tipi burada da görüyorum bu durumu bazı kişilerde.Şöyle mesela bir konuda biraz bilgisi var diyelim, tamam o konuyu biliyor burada da açıklıyor güzel bir şekilde ama aslında o an insanlara bilgi vermekle değil bilgisini satmakla meşgul.Tabi bu durumda da o konuyu sadece kendisinin derin düşündüğünü diğerlerinin bilmediğini ve konuyu anlamadığını düşünüyor onlara kalsa her şeyin en iyisini en mukemmelini biliyorlar.Bide eleştiriye açık değiller konyu tartışmaya da açık değiller.Hep aynı şeyleri tekrarlayıp duruyorlar, çok düşünmeyen takipçileri de yazıları idrak etmeden onaylayıp pohpoluyorlar.İste o anda durum bilgi paylaşmai olmaz karşılıklı onay ve birbirini kabul etme olur.Can sıkıcı bir durum tabi banane niye yazıyorsam sanki durum değişirmi.Belkide değişir neyse yazacaklarım bitmiş buarda bu kişiler takip ettiklerimden değil:)
Düşünmek,Bizim trajedimiz bu işte.
Düşünmemek;Onların trajedisi de bu.
Hangisi daha trajik?işe en trajiği de bu.
Veya belkide tüm bunlar almasızdır.. hayat devam ediyor.Bizde "olduğumuz"gibi devam ettirmeliyiz.