"Bizi istediğiniz kadar üzün,birer zavallı haline getirin ;biz yinede bunu kapanmayan bir yaranız olduğu için yaptığınızı düşünüp,avunarak öcümüzü alacağız."
Gece yürüyüşleri gibiyim,
Huzur dolu ve korkulu.
Serzeniş dolu bir gökyüzü var bu günlerede
Ağla diye bağıran bulutlar..
İnsanı kendine bağlayan,
yada insanı kendinden ayıran günlerdeyim.
Şiire inan ama şaire asla sesleri geliyor
Vur kapıyı kırgınlıkların arkasından nidaları..
Çek git buralardan diyor o ses
Ne de olsa kimse tanımıyor seni
Gideresen arkanda kalan tek şey gidişin olur
Arkanı dön feleğin sillesine,
Göz yum her şeye,bırak kırgınlıklar yüreğine dolsun.
Yola çık,senin izin olan yollara nidaları yükseliyor şu harap yürekten.
Yola çıktım bu yol kalabalık,
kaybeder beni kendi içimde.
Başka yol gerek.Yol boş.. yol garip..ben garip
Düşün sil baştan, tekrar et yüreğindeki sesi,al pusulayı çiz şu çizgiden haritayı.
~Kayıpejderha~