İsterseniz hayatınızın her anından şikayet edin . bunu yaparken o yıllarınızı, aylarınızı, haftalarınızı , saatlerinizi hatta saniyelerinizi de boşa harcayın ... doğru olan oluyor hayatınızda , bu yanlış olsa bile. hatırlayın , ama takılı kalmayın bunun sonsuz bir tutsaklık olmasına izin vermeyin
Zaten gelecekte fazla acı var , bu günü Güzel yaşayın ...
Bazen gitmek gerekir, bir müzik açıp manzarayı izleyerek. Gitmek gerekir, kötü olan tüm duygulardan. Ve gitmek gerek bazen de kendi kafanın içinden ...