Kübra Polat

Kübra Polat
@Kbra_Plt
Küçük hayalleri olan biri..
Siber Güvenlik Uzmanı (Hedefim)
2 okur puanı
Şubat 2022 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
O gece yolum dolunaydı dedi yürü Tanrı sonu yakın koyul yolun ayda bi "Yere Vardım Da Cennet Mi Cehennem Mi Bilemedim Meleklerle Şeytanlar Koyun Koyunaydı.. "
Müzik
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"Nasıl hissettirdi, biliyor musun? Asla anlayamazsın ama öğreneceksin." -Scarlet Witch
Hayat
Seni tanıdığım ilk günden beri vazgeçmedim senden . Aynı şeyleri istiyorduk . Aynı şehir , Aynı huzur , Aynı yatakta sana sarılıp uyumak . Şapşalca şeyler bazen . Ve ben ilk defa birinin kokusunu istedim , İlk defa birinin ellerini avucuma alıp parmaklarıyla oynamayı, İlk defa sabah uyanırken , 5 dakika daha uyumak için nasıl direniyor diye merak ettim . Ve ilk defa birinin nasıl uyuduğunu . Her gün katlanarak arttı bunlar . Seni neden sevdiğimi hiç anlamadım ben . Çok sebep vardı belki ama hiç benim değildin . Bizim aramızda hep bir 3.kişi vardı . Hep konu bir başkasıydı . Sen ve ben hiç biz olmadık . Mutlu olmamız için sadece bu engel varken sen hiç kendini benimle düşûnmedin . Sonra iki günlük insanlar tanıdın canımı yaktın . Hep dayanmaya çalıştım hep bekledim . Ama sen hep gittin . Gerçekten mutlu olabileceğimizi anladığın anlarda hep arkadaşız dedin . Oysa 3.bir kişi yoktu ve ilk defa uyuyordum rahatça . İlk defa başka birini düşündüğünü düşünmeden koyuyordum kafamı yastığa . İlkdefa kıskanmıyordum , hala biz olmayı bekliyordum. Ama sen bunu anlayamadın . Şimdi yine biri var bu da bitecek belki , bilmiyorum . Mutlu olman canımı yakıyor çünkü ben sürünüyorum. Ama keşke istediğim gibi sevebilseydim seni . O iki günlük insanları sevdiğin kadar sevebilseydin sen de . Keşke , sarıldım sana dediğimde sende sarılsaydın bana . Sana dokunamamak canımı her yaktığında , Sabret bir gün yanımda olacaksın , Mesafelerin bir önemi yok diyebilseydin . Ama olmadı . Şuan bunları başkasına hissediyorsun . Hiç tanımadığım birinin yerinde olmayı istemek ne kötü 🥀🍷
Aşk
Tamam beni sevme sevme ben tamam ama başkasını da sevme nefret mi ediceksin benden et ben senin nefretine de öfkene de razıyım ben senden gelicek herşeye razıyım yeterki başkasını sevme...
Aşk
Bir insan nasıl katil olur ? - Çocukluğunu unutarak.
İnsan