Alıntılarım okuduğum kitaplarda altını çizdiğim yerlerdir. Geri dönüp sonrasında tekrar bakabileyim diye. Kişilik ve duygu durumu analizlerinizi kendinize saklayın lütfen ;)
Gerçekleştirilen hiçbir eylem yok edilemez: O zaman cezayla nasıl yapılmamış kılınabilir ki? İşte budur "var olma" cezasinin sonsuzluk yanı, yani var oluşun kendisi de yine sonsuza kadar eylem ve suç olmak zorundadır!
"Sonsuz bir adalet olursa eğer, kurtuluş olabilir mi? Ah, gerçekten de yerinden oynatabilmek olanaksız "böyleydi bir zamanlar" in taşını; bu yüzden bütün cezalar da sonsuz olmak zorunda!"