Alıntılarım okuduğum kitaplarda altını çizdiğim yerlerdir. Geri dönüp sonrasında tekrar bakabileyim diye. Kişilik ve duygu durumu analizlerinizi kendinize saklayın lütfen ;)
"Kilise mi? Nedir o?"
"Kilise mi?" diye cevapladım. "Bir tür devlettir, üstelik de olanların en düzenbazı! Ama sen sus ikiyüzlü köpek! Herhalde kendi türünü en iyi sen tanırsın!
Elbette ki ağlarımı attım onların denizlerine ve iyi balıklar yakalamak istedim; ama yukarı çektiğim hep eski bir Tanrının kafasıydı. Böylece deniz, aç kişiye hep bir taş vermiş oldu. Ve her halde onların kendileri de denizden gelmeler?
Onlar bugüne kadar ne bilebildiler ki ezgilerin coşkusu üzerine! Ayrica bana göre yeterince duru da değiller. Derin gözüksün diye tüm sularını bulandırmaktalar.