Kübra karakaş

Kübra karakaş
@Kbrakas
Alıntılarım okuduğum kitaplarda altını çizdiğim yerlerdir. Geri dönüp sonrasında tekrar bakabileyim diye. Kişilik ve duygu durumu analizlerinizi kendinize saklayın lütfen ;)
Sizler, delicesine çalışmayı, yeni, hızlı ve yabancı olanı sevenler sizler de kötü taşımaktasınız yaşamı; çalışkanlığınız, kaçıştan ve kendini unutma istencinden başka bir şey değil.
Reklam
Sizler, yaşama delicesine bir çalışma ve tedirginlik gözüyle bakanlar, sizler de çok yorgun düşmediniz mi yaşamaktan? Ölümün vaazı için sizler de çok olgun değil misiniz?
"Şehvet günahtır!" böyle derler ölümü vaaz edenlerin bazıları. "Gelin, çekilelim bir yana ve çocuk yapmayalım!"
Yeryüzü gereksizlerle doludur. Yaşam, çok fazla gelenlerle çığırından çıkmıştır. Bırakalım böyleleri "sonsuz yaşam"la aldatılıp uzaklaştırılsınlar bu yaşamdan!
Oysa insan da ağaç gibidir... Ne kadar yukarıya, yükseklere ve ışığa uzanmak isterse, kökleri de o kadar kuvvetli bir biçimde toprağın içine, derinliklere, karanlığa kötülüğe uzanır."
Reklam