Kübra karakaş

Kübra karakaş
@Kbrakas
Alıntılarım okuduğum kitaplarda altını çizdiğim yerlerdir. Geri dönüp sonrasında tekrar bakabileyim diye. Kişilik ve duygu durumu analizlerinizi kendinize saklayın lütfen ;)
Öfkeyle değil, gülmeyle öldürür insanoğlu Haydi, gelin öldürelim ağırlığın ruhunu!
Reklam
Ben ancak dans etmesini bilen bir Tanrıya inanabilirdim.
Zor şeydir yaşama katlanmak; ama bu kadar hassas olmaya kalkışmayın! Çünkü sonuçta hepimiz sırtlarına semer vurulan şirin eşekleriz.
Şöyle diyorsunuz bana: "Zor şey yaşama katlanmak." Peki, ama o zaman öğleden öncelerindeki gururunuz ve akşam vakitle rindeki kadere boyun eğişiniz neden?
Yukarıya bakarsınız yücelik istediğinizde. Bana gelince yüce olduğum için aşağıya bakarım.
Reklam