Alıntılarım okuduğum kitaplarda altını çizdiğim yerlerdir. Geri dönüp sonrasında tekrar bakabileyim diye. Kişilik ve duygu durumu analizlerinizi kendinize saklayın lütfen ;)
onun bildiğine göre işler hiçbir zaman ne bundan daha iyi ne de daha kötü olmuştu, zaten böyle bir şey olamazdı da -hayatın değişmez yasası açlık çekmek, güçlükler yaşamak ve hayal kırıklığına uğramak olduğu sürece.
Öyle bir dönemde yaşıyorlardı ki kimse kafasından geçeni söylemeye cesaret edemiyor, şaşırtıcı suçlarını itiraf eden yoldaşlarınızın parça parça edilişini seyretmek zorunda kalıyordunuz.