“Bir kadını sevmeye başladığınızda dünya gitgide tenhalaşıyor. Başka hayatların izleri tek tek silinmeye başlıyor; başkalarının sesleri, başkalarının ayak izleri, başkalarının hatıraları..”
Bir çırpıda okuduğum bir roman oldu. Bir tren var ve kaderleri iç içe geçmiş üç insan.. Ebeveynlik, geçmişten gelen travmalar üzerine oldukça düşündürücü bir roman olduğunu söyleyebilirim. Harriet’i, Oscar’ı, Yana’yı okurken duygudan duyguya hızlı geçişler yaşayabilirsiniz. Son sayfaya kadar merakımın diri kaldığı bir kitaptı, ki ben böyle kitaplara bayılırım. Sözün özü, kesinlikle okumaya değer