Jdjdkldld kejdlpdkdl

Jdjdkldld kejdlpdkdl
@Kddp_7
Güzeldim de galiba bunu nasıl söylesem: Eline sağlık Tanrım Leyla çok güzel olmuş Tanrım eline sağlık dünya da çok güzel olmuş. Keşke biraz ölmesem.
Şiir
Reklam
"Bir hicret sevdasıdır ruhumu sardı yine.. Ruhum gibi pervasız yoldaşlar da bulundu. Ruhum karıştı gitti bu kar tanelerine. Şimdi yağan kar değil,ruhumdur kar yerine." C.Sıtkı Tarancı
Şiir