Beklenmedik iyilikleriyle insanın aklına “Karşılığında kesin bir şey isteyecekler “ kuşkusunu düşürmüyorlardı .Olağan halleriydi bu. Yaşıyorlardı bu hayatı.Yollarına çıkanı katıyorlardı yanlarına.Su gibi akıyorlardı tümseklerin arasından, çukurların içinden, yokuşlardan aşağı.
Sessizlik.Boyumu aşan, üzerime basan, nefesimi boğan bir sessizlik.Koca yaz mevsimini yutan, evin odalarını tıkış tıkış dolduran, dev cüsseli, koca ayaklı, dünyalar çirkini bir sessizlik.