Asya Çelebi

Asya Çelebi
@Kedisarman
Geri dönmek ışığa bakmak ne güzel Seyir aldım seyre daldım
İnsan, içine doğru bir iç dünyayı ve dışına doğru da, işte, gördüğü büyük kainatı hissediyor ve burada kendi mevkîini arıyor. Şu halde insanda kâinatın hülâsası, özü, gibi birşey görüyoruz. "Âlemin küçük nüshası"... İnsan budur!..
Sayfa 59·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Şu insan... insan dedikleri varlık.. Sadi'ye sorarsanız tek damla kan ve bin tane kaygı.. Eski yunan hakimi (solon)a göre o bir arızadan ibaret... bazı filozoflar ise insanı "Metafizik hayvan" yani hem hayvan hem de onu aşmış bir nesne...
İslam, Türkiye'de bozuldu ve her yerde bozuldu; Türkiye'de düzelmelidir ki, her yerde düzelsin!.. Nasıl, bir modelden maketleşerek bütün Arap âlemiyle, İslam âlemi bozulduysa ancak Türkiye'den çıkacak yeni modeli tatbik suretiyle kendisini bulabilir. Ondan sonra milyarlarca islam nüfusu, dünyaya sözünü söyler.
Sayfa 53·Kitabı okudu
Tek yol dine dönmek.. Tek din İslâm!.. Manasını yıktığımız ve yaktığımız cami.. Artık Peygamber yok, mutlak olarak yok, müctehid de yok.. Ya ne var? Muayyen sahalarda dinin hikmetlerini en doğru anlayışla cemiyete (aplike) edecek ve insanlara yaşanmaya değer hayatı bildirecek fikircilere ihtiyaç var...
Sayfa 52·Kitabı okudu

Asya Çelebi

, 1000Kitap'a katıldı.