Kevser

"Medeni" insanlar için evet
Medeniyet insanın doğayı istediği gibi denetim altına alması demek değil miydi biraz da!
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Oysa insanlar eşit değildir. Güçlüler ve zayıflar vardır; hayat da bunlar arasındaki mücadeleden ibarettir.
Bu dünyada her şey karşılıklıdır.
"Bir yerde kötülük varsa, oradaki herkes biraz suçludur."
"Hayattan öğrendiğim bir şey var. Her yerde kötülük çok kuvvetli ve zor yeniliyor. İyilik daha zayıf kalıyor."