Kitaptan tonlarca ders, yorum, fikir vs. cikarılabilir tabiki ama benim esas anladığım ve anlayınca ürktüğüm hemen biseyler yapmak gereği hissettiğim şey zamanımızın kıymetini hiç bilmediğimiz ve onu boşa harcadığımız.
Öncelikle tecrübenin ne kadar önemli olduğunu bir kez daha anlamış oldum. DR. Kasabaya ilk geldiğinde çok tecrübesiz yetenekleri ve bilgisi hakkında endişeleri olan biriydi fakat zamanla bunun nasıl tam tersine döndüğünü görüyoruz. Ikinci olarak kitaptaki morfin bölümünde bir insanin bir maddeye karşı hissettiği yoksunluk öyle güzel anlatılmıştı ki okurken beni bile etkisi altına aldi. Dili gayet akıcı çok güzel bir kitapti.