༺☞ RONÎ ツ

༺☞ RONÎ ツ
@Kelebek017
} OSCAR {
MAŞA’mmm {
} İlk geldiğin gün ne kadar güzeldi. Evimizin yeni üyesi MAŞA olarak hoşgeldin demiştim ben sana. Bana veda edeceğini bilseydim? Hiç uyumazdım. Çok masum bakışların vardı, istemsizce gelen uykuların. Keşke olsaydın da sıkılmadan masaj yapmaya devam etseydim. Bi hafta çok şey değişti gelişinle. Gidişinin kötü ve acı olma sebebi bu işte. Şimdi yoksun 😔 Eşyalarını toparlarken bile içimin acısını hissettim, boğazım hala düğüm düğüm sen kokuyor evim. Rabbim mekanını cennet eylesin güzel kızım biz seni hep güzel ve masum hatırlayacağız. 😢🙏🏻
Duygu ve Düşünce
༺☞ RONÎ ツ
Evet
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
ÖYLE İŞTE {
} Bazen hiç bitmesin dediğim kısacık bir an, bütün hayatıma tekabül edebiliyor. Geçirilen vakitler, o zamanın yansıması oluyor. Bunu değiştirmek tek isteğim olsa da, ne yazık ki, değiştiremeyeceğimi kabul etmek zorunda kalıyorum. Bende istemeyerekte olsa, bunu kabullendim kendimce zorlansamda. Çünkü bu hayatta tek başıma olduğum kanaatinin gerekçesiyle tek başıma bu yolda devam edeceğim. ____ 🎐’💫 ____
Duygu ve Düşünce
Sinan ölmez isimli okura yanıt verildi
༺☞ RONÎ ツ
Maalesef