Kemalist

Kemalist
@Kemalist1617
Önerilerinize açığım arkadaşlar bu sıralar kitap seçmekte zorlanıyorum
1000Kitap
Kemalist
Mater serisi Serkan Karaismailoğlu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
En kötü öğretmen deneyimdir. Önce sınav yapar sonra öğretir. Benjamin Franklin
Kemalist
Kesinlikle👏
Çirkin olmak müthiş bir şey insan da ister istemez bi özgüven oluyor çünkü kaybedecek bir şeyin yok, iyi ki çirkinim.😉😀🙃
İnsan ve Duygular
Kemalist
Öyle görünmüyorsunuz
Başı hep eğikti onun, dokunurdu içime mağrurluğu. Gün batmak üzereydi, rüzgardan dolayı etrafımızda yapraklar uçuşuyordu. Bense kuşları takip ederdim kaybolana kadar, güneşin vedasına ve gökyüzünün cazibesine kapılırdım. "Şu başın hep eğik!" Aldırmadı kızmama. İçimi iyice kaplayan öfkeye yenilmemek için tuttum kendimi ve fark etti bunu. Omzunu salladı umursamazca ve önümden ilerlemeye başladı. Soğuk havayı çektim içime gidişini izlerken. Sırtına yüklediği dünyayla çatışması bittiğinde anlayacaktı, daha vardı. Çok geç olmaması dileğiyle.
Kemalist
👏