Kemal Atman

Dürüst insanlarla iş yapmak ne güzel, oluyordu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
ben, kötü yürekliliğin ve kötülüğün bir sınırı olabileceğini hiç mi hiç sanmıyorum
Hatta körlerin içinde yaşadığı karanlığın sonuçta basit bir ışık yokluğu olduğunu, körlük denen şeyin varlıkların ve nesnelerin görünüşünü basitçe örten, onları kara perdelerininardında el değmemiş kılan birşey olduğunu düşündüğü de olmustur.
Nefret ve kin sökülüp atılsın yeryüzüne iyilik, merhamet ve vicdan egemen olsun.
NE YAPARSAN YAP PİŞMAN OLARAK ÖLECEKSİN YA YAPTIKLARINDAN YA DA YAPAMADIKLARINDAN ~Dostoyevski
Felsefe