'Nasıl olur da zayıflığın yüzünden bu hallere düşmüşken
kendine özgür insan diyebilirsin? İnsanın içinde köle ruhu
varsa, nasıl doğmuş olursa olsun sonunda köle olmaz mı?
Suyun kendi seviyesini araması gibi. İnsanın içindeki ruh
özgürse, şanssızlıklara rağmen kendi kentinde saygın ve
onurlu biri olmaz mı?'