“Kitabın iyiliği okunmasındadır. Bir kitap imlerden oluşur, bu imler başka imlerden söz ederler; onlar da nesnelerden söz ederler. Onu okuyan gözler olmazsa, bir kitap kavramlar üretmeyen imler taşır; bu nedenle de dilsizdir.”
Kısacası, hayatımı kalbime bağlamadım, çünkü kalp kırılır; duygularıma bağlamadım, çünkü duygular coşar; kafama bağladım hayatımı, çünkü kafa yıpranmaz, her şey ölür, o yaşar.