"Niye ağlıyorsun?' dediler.'Balonum' dedim, 'balonum patlamış.' 'Ağlama' dediler, 'anan sana yine alır.' Biliyorum, anamın hiç parası olmayacaktı ve bana balon alamayacaktı."
Ama ne yazık ki 23 Nisan bayramı ta baharda. Bahara dek bizim giysiler eskir, yırtılır, parçalanır. "Kılığı uygun değil" diye 23 Nisan Çocuk Bayramına sokmazlardı bile beni.