Ben hayatima girmiş, giren, girecek insanlarla Survivor, Müge anlı, Show tv haberleri üzerine konuşmak istemiyorum. Uzay boşluğundan, galaksilerden, gezegenlerden, evrenin yaratilisindan, insanlığın canlılığın başlangıcından konuşmak istiyorum. Dinlerin doğuşu üzerine konuşmak istiyorum, akıl süzgecinden geçmiş dini bilgiler üzerine konuşmak istiyorum, felsefe yapmak, şairin yürür pervasız ve güzel demesinin altında yatan düşüncelerini hislerini öğrenmek istiyorum. Ekonomik kaygılarımız olmasaydı neler yapar nasil bir hayat yaşardık ? bunun üzerine konuşmak istiyorum. Çok konuşulan yerlerden uzaklaşıp "a vava inouva" dinlemek istiyorum...